Copy moet niet alleen sterk zijn,
ook smaakvol.

Als het om copy gaat, heeft iedereen een andere smaak. Ik leer jou en jouw bedrijf kennen om te zien wat jouw smaak is en waar je naar op zoek bent. Hoe gaat het in z'n werk?

1. Wat is jouw verhaal?

De eerste stap is het ontdekken van jouw verhaal. Waarom doe je wat je doet? Waarom ben jij de beste in je vak? Welke doelgroep wil je aanspreken? Ik interview je over jouw bedrijf of organisatie via Skype, telefonisch of op locatie om jouw verhaal scherp te krijgen.

2. Schrijven, schrijven, schrijven

Op basis van ons gesprek ga ik aan de slag met de teksten. Ik zet jouw verhaal op papier en schrijf een tekst die aansluit bij jouw wensen, doel en doelgroep. Voor de afgesproken deadline ontvang je een rake en foutloze concepttekst.

3. Wat vind je ervan?

Na het schrijven krijg jij de tekst onder ogen. Je geeft feedback en ik verwerk eventuele aanpassingen in de tekst. Het eindresultaat is een aansprekende tekst die past bij jouw bedrijf én jouw doelgroep overtuigt om voor jouw organisatie te kiezen. Geniet van je copy!